اهميت کپشن عالي در اينستاگرام

۲۵ بازديد

اهمیت کپشن عالی در اینستاگرام

 

کپشن اینستاگرام یکی از مهم ترین قسمت های این پلت فرم می باشد. اگر هنوز اطلاعات لازم در مورد کپشن نداری، همراه ما باشید. در این مقاله ما برخی از بهترین نکات را گردآوری کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند پست‌های اینستاگرامی عالی بسازید که به اندازه عکس‌های شما عالی باشند. وبسایت مستر فالوور بصورت تخصصی به این آموزش ها پرداخته است.

در ابتدا شما باید مخاطبان خود را بشناسید.در اینستاگرام 300 میلیون کاربر فعال وجود دارد . سوال این است که مشتریان و مشتریان هدف شما چه کسانی هستند؟ داشتن یک ایده خوب از مخاطبان خود بسیار مهم است، زیرا هرچه بهتر آنها را بشناسید، تعامل با آنها برای شما آسان تر است. دانستن اینکه دقیقاً با چه کسی صحبت می کنید به شما کمک می کند تا بهترین زیرنویس ممکن را بنویسید. برای کمک به تمرکز، سعی کنید افرادی را برای مخاطبان خود بسازید. یک مخاطب، نمایه ای از مشتری هدف شما است که اغلب شامل جمعیت شناسی اولیه، هویت، اهداف است.

هنگام شناسایی مشتریان خود، می توانید سوالاتی مانند:

آن ها چند ساله هستند؟

آنها کجا زندگی می کنند؟

چه فعالیت هایی را دوست دارند انجام دهند؟

چه شغلی دارند؟

آیا زیرنویس های طولانی را منتشر می کنید یا آنها را کوتاه و شیرین نگه می دارید؟ اینستاگرام به شما امکان می دهد تا 2200 کاراکتر را تایپ کنید . به طور کلی، یک کپشن کوتاه یک چیز عالی برای جفت شدن با عکس شما و جلب توجه خوانندگان است. شرح بیش از حد طولانی ممکن است توجه خوانندگان شما را جلب نکند. اگر چه، اگر داستان جالبی پشت عکس باشد، احتمالاً می توانید آنها را ثبت کنید. مهمترین کلمات را در ابتدای کپشن قرار دهید. کپشن ها در فید اینستاگرام قطع می شوند، بنابراین فوراً به سراغ اصل مطلب بروید.

از استفاده از شکلک ها نترسید

استفاده از این نمادهای متحرک می تواند به شما کمک کند چشم خواننده خود را جلب کنید. آنها همچنین شخصیت بیشتری را اضافه می کنند و نشان می دهند که برند شما می داند چگونه سرگرم شود. ایموجی ها می توانند کلمات را نشان دهند و می توانند به کوتاه و سرگرم کننده شدن کپی شما کمک کنند. اگر تصمیم دارید شکلک‌ها را به زیرنویس‌های خود اضافه کنید، قانون ثابت می‌ماند: کمتر، بیشتر است. حتی فقط اضافه کردن شکلک‌ها به انتهای کپشن، دعوت شما را جذاب‌تر می‌کند.

از منشن ها و هشتگ ها استفاده کنید

استفاده از منشن ها در پست های اینستاگرام می تواند راهی عالی برای ارتباط با سایر کاربران اینستاگرام باشد. اگر تصویر منتشر شده شما شامل شخص دیگری یا برند دیگری است، دسته های اینستاگرام او را در کپشن خود قرار دهید. هشتگ ها نیز گزینه بسیار خوبی هستند، زیرا می توانند تعامل را 12.6 درصد بیشتر از پست های بدون آن افزایش دهند. آنها نه تنها به شما کمک می کنند تا فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید، بلکه طعم بیشتری به کپشن های شما می دهند. اگر قصد استفاده از هشتگ ها را دارید، حتما از محبوب ترین هشتگ های اینستاگرام که مربوط به برند شما هستند استفاده کنید.

از منشن یا هشتگ زیاد استفاده نکنید. هشتگ های زیاد می تواند کپشن شما را نامرتب و ناخواسته کند و خوانندگان شما را دفع کند. یک ترفند این است که هشتگ های غیر ضروری خود را در اولین کامنت عکس خود به اینستاگرام اضافه کنید. به این ترتیب، کپشن شما را تمیز نگه می دارد و به فالوورهای شما اجازه می دهد تا روی کپشن واقعی شما تمرکز کنند.

آیا کپشن اینستاگرام مهم است؟

در واقع یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد، اما یک کپشن به جلب توجه شما کمک می کند کپشن در اینستاگرام کلید موفقیت در الگوریتم های اینستاگرام است. کپشن های اینستاگرام این قابلیت را دارند که زمینه را به تصاویر و ویدیوهایی که به اشتراک می گذارید اضافه کنند و همچنین جزئیاتی را که کاربران ممکن است در غیر این صورت نمی دانستند. پس حتما در نوشتن کپشن دقت کنید. حالا چگونه یک کپشن خوب بنویسیم؟ در این مطلب چند نمونه از جذابترین کپشن نویسی ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

بهترین کلمات برای شروع کپشن نویسی

در اینجا زیرنویس‌های عالی برای اولین کار بزرگ شما برای نوشتن کپشن وجود دارد. حتما ازاین جملات استفاده کنید.

  • "برای شروع لازم نیست عالی باشی، اما برای عالی بودن باید شروع کنی."
  • "سپیده دم یک عصر جدید."
  • "امروز اولین روز زندگی من است.
  • " اول چیزها " _
  • در ابتدا همه چیز سیاه و سفید بود.

چه نوع اکانت اینستاگرام بیشترین فالوور را دارید؟

90 درصد اکانت ها حداقل یک برند اینستاگرام را دنبال می کنند . 83 درصد از کاربران محصولات و خدمات جدید را در پلتفرم ها کشف می کنند. سودآورترین پیج های اینستاگرام در تمام دنیا به شرح زیر می باشند:

  • بلاگرها
  • صنعت گردشگری
  • زیبایی
  • ورزش
  • سلامتی و تندرستی
  • سبک زندگی
  • کسب و کار
  • موسیقی

 

8  راه برای افزایش فالوور در اینستاگرام

  1. اکانت اینستاگرام خود را بهینه کنید .
  2. یک تقویم محتوای ثابت داشته باشید.
  3. از قبل برای پست های اینستاگرام برنامه ریزی کنید.
  4. از شرکا و حامیان برند برای انتشار محتوا استفاده کنید.
  5. از فالوورهای تقلبی در اینستاگرام خودداری کنید .
  6. اینستاگرام خود را همه جا معرفی کنید.
  7. دنبال کنندگان محتوای پست می خواهند.
  8. گفتگو و تعامل را شروع کنید.

 

 

https://www.atlasobscura.com/users/shanavale4

https://disqus.com/by/shanavale4/about/

https://8tracks.com/shanavale4

https://audiomack.com/shanavale4

https://www.authorstream.com/ShanaVale4/

https://www.diigo.com/user/shanavale4?query=%40irpanel.org

https://trello.com/shanavale4

https://www.blogtalkradio.com/shanavale4

https://visual.ly/users/shanavale4/portfolio

https://www.viki.com/users/shanavale4_806/about

https://weheartit.com/ShanaVale4/uploads

https://infogram.com/untitled-chart-1h7z2l85q7xwx6o?live

https://slides.com/shanavale4

https://www.yelp.ca/user_details?userid=wxKljtUcroMGDHyI9x7r7g

https://logopond.com/ShanaVale4/profile/550459/?filter=&page=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.